Naprawa siłowników do naczep
Regeneracja siłowników naczepowych
Kompleksowe remonty siłowników z naczep dotyczą zarówno tych najbardziej popularnych siłowników czołowych typu FRONT END - stosowanych w naczepach większości producentów: BODEX, WIELTON, JANMIL, GRAS, SCHMITZ, BANALU jak i podskrzyniowych tzw. UNDERBODY – występujących zwykle w starszych naczepach.
Oferujemy kompleksowe usługi:
- Regeneracja siłowników Binotto
- Regeneracja siłowników HYVA
- Regeneracja siłowników PENTA
- Regeneracja siłowników EDBRO
- Regeneracja siłowników GEORG
- Regeneracja siłowników MEILLER
Zakres prac serwisowych:
- wymiana uszkodzonych elementów siłownika:
- tuleje
- uszczelnienia i elementy prowadzące
- łożyska wahliwe
- wykonanie nowych nietypowych elementów:
- nadwymiarowych uszczelnień, zgarniaczy, pierścieni prowadzących
- poszczególnych sekcji
- szlifowanie zewnętrzne sekcji o długości do 180cm
- chromowanie powierzchni
- tulejowanie uchwytów siłownika
- centrowanie rowków osadczych pod uszczelnienia
- kontrola jakości: próba ciśnieniowa
Jakość usług
Większość siłowników teleskopowych przeznaczonych do regeneracji, szczególnie siłowników czołowych, gdzie długości poszczególnych sekcji dochodzą do 180cm wymaga bezwarunkowo szlifu wszystkich nurników. Przy ocenie stanu powierzchni nurników brane są pod uwagę nie tylko jej miejscowe uszkodzenia - ubytki materiału (widoczne rysy, ślady korozji) ale również weryfikacji podlega kształt powierzchni, a dokładniej jego odchylenia od pierwotnej geometrii walca. Wszelkie odkształcenia tego typu wyraźnie widoczne są w początkowej fazie szlifowania.
Przywrócenie tulejom idealnej powierzchni walca oraz wykonanie nadwymiarowego pakietu uszczelnień gwarantuje niezawodność pracy siłownika.
„DOOR TO DOOR”
Dla klientów z poza okolic naszego serwisu organizujemy odbiór siłownika od klienta i transport do naszego serwisu. Również dostawa po naprawie może odbywać się za pośrednictwem firmy kurierskiej - należność za usługę w takim przypadku należy:
- uregulować wcześniej przelewem na podstawie faktury proforma,
- zapłacić kurierowi przy odbiorze siłownika (przesyłka pobraniowa)
Koszt transportu siłownika w jedną stronę:
- siłownik o masie powyżej 100kg i długości do 120cm – 120 zł netto
- siłownik o masie powyżej 100kg i długości powyżej 120cm – 250 zł netto (przesyłka GABARYTOWA)
DZIAŁ TECHNICZNY
W celu uzyskania dodatkowych informacji co do terminu i kosztów realizacji proszę o kontakt z naszym działem technicznym: GŁÓWNY INŻYNIER - tel. 603-041-183, fax. 32 24-000-21, e-mail: arek@motoart.slask.pl