System chłodzący z silnikiem prądu zmiennego i pompą 40l/min: SIL55, 400V, 650W/*C
kod art. | H-9445 |
---|---|
Producent | Binotto |
dostawa | 1-2 dni |
607 216 427
krzysiek@motoart.slask.pl
System chłodzący z silnikiem prądu zmiennego i pompą 40l/min: SIL55, 400V, 650W/*C
System chłodzący przeznaczony jest do układów hydraulicznych i ma za zadanie utrzymywanie temperatury oleju hydraulicznego w zakresie temperatur zalecanych przez producenta oleju.
Systemy chłodzące zapobiegają nadmiernemu nagrzewaniu się oleju hydraulicznego, który może doprowadzić do uszkodzeń w układzie hydraulicznym. Zbyt wysoka temperatura układu powoduje pogorszenie właściwości smarnych, a w efekcie jest przyczyną uszkodzeń elementów hydraulicznych.
Najlepszym sposobem na odprowadzenie ciepła z układu, jest zastosowanie autonomicznego systemu chłodzącego typu SIL. Wymienniki ciepła SIL odprowadza nadmiar ciepła - czynnikiem chłodzącym jest powietrze. System chłodzący automatycznie pobiera olej ze zbiornika, chłodzi, (opcjonalnie również filtruje) i zwraca go z powrotem do zbiornika. Pompa śrubowa napędzana przez silnik elektryczny zapewnia wysoką sprawność i jednolity przepływ oleju hydraulicznego.
Włączenie systemu chłodzącego do istniejącego układu polega jedynie na wyprowadzeniu ze zbiornika oleju dwóch krućców w przeciwległych punktach zbiornika hydraulicznego (aby zapewnić cyrkulację oleju).
Zastosowanie systemu chłodzącego typ SIL niesie ze sobą szereg zalet:
- wydłuża czas pracy układu hydraulicznego
- zwiększa sprawność układu hydraulicznego w ciągłej pracy
- przedła trwałości oleju,
- zwiększa wydajności układu
- zmniejsza koszty eksploatacji
PARAMETRY:
- montaż: oddzielny zewnętrzny układ chłodzenia
- skuteczność chłodzenia: 650W/0C
- wydajność pompy obiegowej: 40 l/min
- przepływ powietrza: 5110 m3/h
- silnik: 400V AC,
- moc silnika: 1,5kW
- przyłącza: G1"
- waga: 51 kg
- IP55
Stosowane:
- w nowoczesnych układach hydraulicznych przemysłowych, gdzie ze względu na długą pracę lub ograniczoną ilość oleju w układzie dochodzi do nadmiernego wzrostu temperatury oleju w układzie.