Regeneracja siłowników

 

Jesteśmy jedynym autoryzowanym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym BINOTTO na terenie Polski. Zajmujemy się kompleksowo naprawami i r emontami:

  • siłowników hydraulicznych wszystkich producentów,
  • siłowników teleskopowych z przyczep rolniczych i samochodowy, wywrotek i naczep dużej ładowności,
  • siłowników jednotłoczyskowych jedno- i dwukierunkowego działania, z maszyn budowlanych i rolniczych, urządzeń przemysłowych.

Dokonujemy napraw zarówno uszkodzeń mechanicznych, powstałych w wyniku awarii jak i eksploatacyjnych wynikających z naturalnego zużycia. Nasze wieloletnie doświadczenia oraz kompleksowo wyposażone zaplecze techniczne gwarantuje wysoką jakość wykonywanych przez nas napraw i regeneracji. Szlifiernia umożliwiająca przywrócenie powierzchniom tuleji pierwotny stan, obrabiarki cyfrowe do produkcji uszczelnień nadwymiarowych, dające nieograniczone możliwości korekty profili oraz wykorzystanie wyłącznie oryginalnych materiałów najwyższej klasy, pozwalają nam na zapewnienie wysokich standardów w zakresie świadczonych przez nas usług regeneracyjnych. 

Regeneracja siłowników 

Zakres prac serwisowych:

  • wymiana uszkodzonych elementów siłownika:
    • rury cylindra,
    • tłoczysko,
    • tłok, dławica, ucho, łożyska
    • uszczelnienia i elementy prowadzące 
  • wykonanie nowych nietypowych elementów: cylindra, tłoka, dławnicy? wykonanie nowych, w tym nadwymiarowych: uszczelnień, zgarniaczy, pierścieni prowadzących (o średnicy do 420mm)
  • szlifowanie tłoczysk siłowników teleskopowych (elementy o długości do 180cm),
  • kontrola jakości: próba ciśnieniowa
  • ekspresowa wysyłka kompletów uszczelnień do siłowników wg przesłanych zamówień z wymiarami (fax, mail).

Dostawa i odbiór siłownika z naszego serwisu może odbywać się za pośrednictwem firmy kurierskiej - należność za usługę w takim przypadku:

  • należy uregulować wcześniej przelewem na podstawie faktury proforma
  • zapłacić kurierowi przy odbiorze siłownika (przesyłka pobraniowa)

Większość siłowników teleskopowych przeznaczonych do regeneracji, szczególnie siłowników czołowych (np.: z naczep), gdzie długości poszczególnych sekcji dochodzą do 180cm wymaga bezwarunkowo szlifu wszystkich nurników. Przy ocenie stanu powierzchni nurników brane są pod uwagę nie tylko jej miejscowe uszkodzenia - ubytki materiału (widoczne rysy, ślady korozji) ale również weryfikacji podlega kształt powierzchni, a dokładniej jego odchylenia od pierwotnej geometrii walca. Wszelkie odkształcenia tego typu wyraźnie widoczne są w początkowej fazie szlifowania.

 

Regeneracja siłowników

 

Nowoczesne cyfrowe oprzyrządowanie do produkcji uszczelnień daje nam możliwość dokonywania na bieżąco modyfikacji węzłów hydraulicznych poprzez wprowadzenie korekt w kształtach profili. Nowe uszczelnienia nadwymiarowe projektowane są z uwzględnieniem zużycia elementów współpracujących i zmian wymiarów wywołanych obróbką powierzchni.

 

Regeneracja siłowników


W przypadku gdy siłownik nie kwalifikuje się do naprawy możemy zaoferować:

  • nowy siłownik teleskopowy wywrotu firmy Binotto-Mariz z szerokiej gamy dostępnych "od ręki" począwszy od małych wywrotek a skończywszy na naczepach,
  • wykonanie nowego siłownika jednotłoczyskowego jednostronnego i dwustronnego działania wg dostarczonego wzoru lub rysunku

 

Regeneracja siłowników

 

DZIAŁ TECHNICZNY
W celu uzyskanie dodatkowych informacji co do terminu i kosztów realizacji zleceń proszę o kontakt naszym działem technicznym: GŁÓWNY INŻYNIER - tel. 603-041-183, fax: 32 24-000-21, mail: arek@motoart.slask.pl